Dette ler jeg av

og en video av at jeg gjør trylletriks

Algoritmene begynner virkelig å kjenne meg godt nå. Jeg får altså SÅ gode mixer av Instagram.

I helgen ga den meg de tyske komikerne/magikerne Siegfried und joy.

Jeg har kost meg og kost meg og kost meg. Så her får dere også noen av de videoene jeg liker best. Jeg vet ikke om dere må ha instagram for å se dem? Eller bare kan trykke play i denne e-posten? Ja ja dere kan søke dem opp på deres foretrukne plattform!

Og så er det blitt en slags bevegelse tydeligvis, hvor mange folk sender inn sine triks <3<3<3 Og jeg elsker dette så mye.

Så det måtte jeg også prøve. Det er OVERRASKENDE vanskelig.

Men det stopper ikke meg. God uke, da dere, håper dere også ler.

Kooz og klemz fra Krizztin.

PS. De var med på America’s Got Talent i fjor. Jeg ler av den også, jeg.