• Brevvenner
  • Posts
  • NULL OG NIKS Black Friday-tilbud. Bortsett fra for Mette-Marit

NULL OG NIKS Black Friday-tilbud. Bortsett fra for Mette-Marit

Men velkommen skal du være

Kjære brevvenn!

Hva har du gjort siden sist? Jeg har hatt ganske mye på programmet, men det har gått overraskende bra. Det kan man ikke alltid ta for gitt.

Jeg har tenkt å skrive noen brev fremover. Du kan få det i din innboks, og jeg vet ikke helt hva det skal bli, for livet har lært meg at det er best å følge lyst-prinsippet. Så denne gangen ble det ting jeg har tenkt på, som kanskje du også vil tenke på.

Altså. Dette innlegget <33333 Meget rørende at dronning Camilla deler ut Paddington-bjørner til barn. 

The Royal Family on Instagram: "🧸 🥪A very special Teddy Bears picnic The Queen Consort has delivered hundreds of Paddington Bears and cuddly toys to children who are supported by @barnardos_uk.   Left in tribute at Royal Residences and @theroyalparks to Her Late Majesty Queen Elizabeth, the bears have been well looked after Clarence House and Buckingham Palace before heading to their loving new homes.   At Barnardo’s Nursery in Bow, Her Majesty joined children and Barnardo’s staff for the picnic (which included marmalade sandwiches!). Known for his role as Mr Brown in the Paddington films, Hugh Bonneville read the story ‘Paddington takes a bath’ – reflective of the bears’ journey so far as they’ve been scrubbed up to look their best over recent weeks.   Those involved in the project hope the teddy bears will be much loved for many years to come by children supported by Barnardo’s, whilst understanding the story behind the bears and how they came to be donated."

The Royal Family shared a post on Instagram: "🧸 🥪A very special Teddy Bears picnic The Queen Consort has delivered hundreds of Paddington Bears and cuddly toys to children who are supported by @barnardos_uk.   Left in tribute at Royal Residences and @theroyalparks to Her Late Majesty Queen Elizabeth, the bears have been well looked after Clarence House and Buckingham Palace before heading to their loving new homes.   At Barnardo’s Nursery in Bow, Her Majesty joined children and Barnardo’s staff for the picnic (which included marmalade sandwiches!). Known for his role as Mr Brown in the Paddington films, Hugh Bonneville read the story ‘Paddington takes a bath’ – reflective of the bears’ journey so far as they’ve been scrubbed up to look their best over recent weeks.   Those involved in the project hope the teddy bears will be much loved for many years to come by children supported by Barnardo’s, whilst understanding the story behind the bears and how they came to be donated.". Follow their account to see 4048 posts.

Skandale at Ibsenmuseet er stengt! Jeg er helt enig med Yngve Kvilstad i VG! Jeg elsker Ibsenmuseet. ÅPNE DET

Jeg håper Mette-Marit eller noen som står henne nær, kjøper denne tiaraen til henne. Vi kunne trengt en safirtiara i det norske kongehuset, og denne her har veldig gode historiske røtter. Flere! Tiaraer! Når! Verden! Brenner!

Forrige uke fikk jeg en fantastisk pakke i posten, nemlig med 11 strømpebukser. Jeg handler fra Snag Tights. Dette er ikke betalt reklame, bare fornøyd kunde. Og uansett synes jeg det er så inspirerende å se forsiden av en klesnettside med damer i mange størrelser, bakgrunner og funksjonsvariasjoner. Åh. Tenk hvis alle nettbutikker var som dette.

Denne julekalenderen på Torshov i fjor var fantastisk. Den anbefales.

Nå leser jeg Mazdak Shafieian: Skinnende døde. Han er norsk forfatter, jeg hadde ikke hørt om ham før, men noen delte første siden av denne selvbiografiske romanen om å vokse opp i Iran med foreldre som var mot regimet. Veldig sterkt akkurat i disse dager også. Og så godt skrevet fra barneperspektivet. Anbefales.

Jeg har vært på litt mange julebord denne uken. Det begynner å merkes. Aj aj aj. Men har fått snakke med så mange fine mennesker denne uken også. Det liker jeg. God helg!

Kooz og klemz fra Krizztin