Hællæ fra skrivepermisjonen

Heng på

Jeg har to ukers permisjon for å skrive ferdig førsteutkastet på pinneoppfølgeren om steiner. Køyr!

Det er deilig å ta permisjon og selv styre over hverdagen. Men hjelpe meg som jeg også savner kolleger. Dere får ta støyten. Jeg skal ikke sende e-post hver dag (eh ok jeg skal PRØVE ikke å gjøre det), men jeg tenkte å dele dagens to–do-liste. Det er mange trivielle ærend blandet med de store greiene.

Håper dere har en fin dag der ute <3<3

MAN

Pakke ferdig [ ]

Kjøpe klarinettfliser [ X ]

Vaske en 40-vask [ X ]

Avtale med Helene [ X ]

Ringe en kilde [ ] (Den oppgaven jeg gruer meg mest til i dag, derfor utsetter jeg den så lenge som mulig, inkludert å skrive denne mailen til dere)

Ta ut søppel [ X ]

Balsam kjøpe [ ] (De var utsolgt)

Skrive på stein-boken [ X ] (Skrev førsteutkastet til kapitlet “Kjente steiner gjennom tidene)

Lese ut “Skogen” [ ]

Ta ut 100 kroner [ X ]

Hente medisiner på apoteket [ X ]