Jeg klarte Oslo-tripletten!

med litt juks

I dag klarte jeg den forjettede Oslo-tripletten.

Jeg tror jeg har funnet det på selv, men jeg prøver det hver sommer. Kan man bade i klorvann, saltvann og ferskvann samme dag?

Frognerbadet

Elsker svømming som treningsform. Dette var første gang jeg trente svømming på et halvår, takket være Oslos elendige tilbud for hobbysvømmere vest for Groruddalen/Ekeberg.

Munch brygge

Så hadde jeg en avtale på ettermiddagen, og det viste seg at den avtalen gjerne ville bade i havet, så Munch brygge.

Akerselva

Jeg tenkte egentlig å gå til Nydalen for å fullføre tripletten, men jeg hadde altså så vondt i hele kroppen etter den svømmingen at jeg stakk føttene i vannet ovenfor Åmot bru. Hundrede mann kan jeg bære på min rygg, men svikter om de alle marsjerer.

Bonus

I går fikk jeg e-post om at min albumarkiv hos Google vil bli slettet, så jeg måtte få hentet det ut. Jeg visste ikke at jeg hadde et albumarkiv. Det viste seg å være bildene fra bloggen min rundt 2007–2008. En gavepakke!

Flaks jeg vant den eneste bloggprisen min FØR interiørbloggene begynte. Dette her er jo altså … Ja …

Men det var SKJEBNEN at jeg skulle få disse bildene nå. For her er jo ringen fra forrige brev!!!! Oj oj oj så nüdelig den var.

Kooz og klemz fra Krizztin