• Brevvenner
  • Posts
  • Jeg må få meg en stygg julegenser

Jeg må få meg en stygg julegenser

16. dag jul

Kjære brevvenn!

Noen mennesker (og jeg kjenner slike mennesker, og jeg liker også slike mennesker) ligger i forkant. De handler julegaver når de har en god idé, og det er tilbud. De handler barnas sportsutstyr til neste års sesong når det er salg.

Jeg er ikke sånn. Jeg ligger helst på dødlinjen, kanskje noen timer før.

Men de siste årene har jeg tenkt at jeg (som jo elsker MGP, enhjørninger og julen) er en stygg julegenser-person, så hvorfor har ikke jeg en stygg julegenser?

I år tenkte jeg å bli en bedre person.

Jeg vet ennå ikke om jeg faktisk skal strikke driten (det blir jo bedre, men til gjengjeld må jeg STRIKKE, potensielt i ULL, og det er to ting jeg har brukt årene etter forming på folkehøgskolen til å unngå, men hvem vet, kanskje det er der den personlige katarsis og påfølgende vekst kommer)

Eller om jeg skal designe noe som må sendes i en kontainer fra Asia og tar tre måneder og sannsynligvis ikke passer meg og ødelegges i første vask.

Eller hjelpe meg jeg kommer til å ende opp med å trykke hundre av disse genserene og så har jeg butikk og så bruker jeg tiden min på å selge det til dere i stedet for alt det andre jeg vil.

Ok, men egentlig vil jeg bare ha deres innspill. Hva tror dere om en av disse?

Flere boblere:

  • "Ljuga för mor på självaste julafton? Nej! Rakryggat yppa sanningen? Ja!"

  • "God jul önskar en okänd välgörare"

  • "Two years, seven months, three days and I suppose an hour and thirty minutes"

  • «Hva med leksene, Deres Høyhet?!»

  • Soff gottinår, nyta mi!

  • Sherry with the soup

Hva tror du?

Kooz og klemz fra Krizztin