🎄Pausebok og pauseshow🎄

Hurra for kjærligheten

Livet er jo mye av og til. Jeg heier på pausene.

Akkurat nå er det faktisk pause - jeg sitter i Chateau Neufs hovedsal mellom første og andre akt av Moulin Rouge. Jeg bestilte billett i ettermiddag da jeg brått fikk kvelden for meg selv. Jeg har aldri helt skjønt hvorfor det skulle være dumt å gå på teater eller kino alene. Det er jo bare fint. Og når man bare er én, er det ganske greit å snike seg ned på en dyrere plass når det ikke er helt utsolgt.

Men! Vi trenger alle litt pause. Litt romantikk og humor og en dose alpakka.

Mari og jeg har skrevet en romantisk julebok for barn, mellom slaga, det har vært et intenst og snødryssende prosjekt det siste halve året. I dag ble boken sendt i trykken. Alt mari tar på, blir gull, så jeg har bare prøvd å klore meg fast i berg-og-dal-bane-vognen og være i nærheten av henne.

vi har skrevet hver vår figur. Du kommer neppe til å bli overrasket når du leser over at jeg har skrevet den ulykkelig forelskede Telia. Det er ekte scener fra eget tenåringsliv her (bare at Tensing-seminar er byttet ut med klasserom og navnene er annerledes, men følelsene. De er der.)

Klikk her for signert bok:

Håper du vil kjøpe den. Det betyr mye ❤️🦙🎄

Den passer kanskje best for en romantisk anlagt tween, men jeg har personlig aldri vokst fra å lese barnelitteratur. Så jeg anbefaler den til deg også.

Kooz og klemz, nå er denne pausen snart slutt! Men det er fortsatt masse kjærlighet igjen i denne kvelden.