• Brevvenner
  • Posts
  • Selvtilliten til en nyslått prinsesse

Selvtilliten til en nyslått prinsesse

Jeg heier

Kjære folkens!

Det er alltid noe i alle familier. I den belgiske kongefamilien var det snakk om at kong Albert hadde en datter med en baronesse i tillegg til dronningen (som han har tre barn med).

Ja, sånt snakkes det jo om. Men det som er spesielt, er at i Belgia (og Nederland) er det tradisjon for at regenten abdiserer, altså pensjonerer seg. Og når man ikke lenger er konge, er man heller ikke unntatt for sivilrettslige søksmål. Slik ble det i 2020 en DNA-test, og dermed ble Delphine Boël Delphine av Belgia.

Jeg synes det er fint at den nåværende kongen av Belgia, Phillippe, og kongefamilien har kontakt med Delphine. I juli var det den belgiske nasjonaldagen, og da var Delphine og ektemannen der.

Og så kan man jo tenke at når man kommer som en sånn ekstrasøster i femtiårene, da kan man kanskje ligge litt lavt i terrenget.

ELLER SÅ KAN MAN TENKE DET MOTSATTE.

Det liker jeg skikkelig godt.

Vet ikke om jeg klarer å sende ut dette bildet, men her får dere i alle fall se:

Barbie-aktige høye hæler i blå plast og en veske som egentlig ser ut som en rosa Muppet!

I denne bloggposten kan dere se flere bilder:

Og så tenker jeg at vi alle sammen kan ta litt mer plass. For eksempel med en egendesignet jakke med masse hjerter og mønster og farger. Hvorfor være døll når man kan være Delphine.

kooz og klemz